Topic de SirPaillasse26 :

BORDEL, je me suis fait ban de youtube a cause de ”propos incitant à la haine”

Supprimé
  • 1

Je savais même pas que c’était possible de se faire bannir à cause de commentaire !

Hi Sir Paillasson,

We have reviewed your content and found severe or repeated violations of our hate speech policy. Because of this, we have removed your channel from YouTube.

We know this is probably very upsetting news, but it's our job to make sure that YouTube is a safe place for all. If we think a channel severely violates our policies, we take it down to protect other users on the platform - but if you believe we've made the wrong call, you can appeal this decision. You'll find more information about the policy in question and how to submit an appeal below.

What our policy says

Content that glorifies or incites hatred or violence towards a protected group or an individual based on their membership of a protected group isn’t allowed on YouTube. We may make limited exceptions for content with educational, documentary, scientific, or artistic context.

Le 10 juillet 2024 à 13:36:40 :
Je savais même pas que c’était possible de se faire bannir à cause de commentaire !

Hi Sir Paillasson,

We have reviewed your content and found severe or repeated violations of our hate speech policy. Because of this, we have removed your channel from YouTube.

We know this is probably very upsetting news, but it's our job to make sure that YouTube is a safe place for all. If we think a channel severely violates our policies, we take it down to protect other users on the platform - but if you believe we've made the wrong call, you can appeal this decision. You'll find more information about the policy in question and how to submit an appeal below.

What our policy says

Content that glorifies or incites hatred or violence towards a protected group or an individual based on their membership of a protected group isn’t allowed on YouTube. We may make limited exceptions for content with educational, documentary, scientific, or artistic context.

C'est tout à fait normal moi je signale tous les propos antisémites et anti blancs/français sur youtube. 🙂

J'ai du mal à le croire aussi puisque qu'ils suppriment automatiquement tous les commentaires qui n'entrent pas dans la charte sans que cela se sache. Tes commentaires sont visibles pour toi, mais pas pour les autres.

Le 10 juillet 2024 à 13:37:29 :
Tu as dit quoi? https://image.noelshack.com/fichiers/2021/08/1/1613997318-zidane.png

Alors là ! J’ai tellement commenté je peut pas deviner, et ils précise pas ces con.

Le 10 juillet 2024 à 13:38:29 :

Le 10 juillet 2024 à 13:36:40 :
Je savais même pas que c’était possible de se faire bannir à cause de commentaire !

Hi Sir Paillasson,

We have reviewed your content and found severe or repeated violations of our hate speech policy. Because of this, we have removed your channel from YouTube.

We know this is probably very upsetting news, but it's our job to make sure that YouTube is a safe place for all. If we think a channel severely violates our policies, we take it down to protect other users on the platform - but if you believe we've made the wrong call, you can appeal this decision. You'll find more information about the policy in question and how to submit an appeal below.

What our policy says

Content that glorifies or incites hatred or violence towards a protected group or an individual based on their membership of a protected group isn’t allowed on YouTube. We may make limited exceptions for content with educational, documentary, scientific, or artistic context.

C'est tout à fait normal moi je signale tous les propos antisémites et anti blancs/français sur youtube. 🙂

Il me semble pas avoir attaqué la communauté dont il ne faut pas prononcé le nom pourtant...

Le 10 juillet 2024 à 13:38:40 :
C'est toi sur ce screen ? https://image.noelshack.com/fichiers/2024/27/6/1720260229-screenshot-2024-07-06-12-02-36-870-app-revanced-android-youtube-edit.jpg

Pas sur ce screen, j’essaie d’être un peu plus créatif, avec par exemple mon hilarant "c’était plus drôle quant on leur jetait des cacahuètes”

Le 10 juillet 2024 à 13:42:35 :
J'ai du mal à le croire aussi puisque qu'ils suppriment automatiquement tous les commentaires qui n'entrent pas dans la charte sans que cela se sache. Tes commentaires sont visibles pour toi, mais pas pour les autres.

Pas forcément. Le bot youtube peut pas tout repérer par lui même, donc des commentaires passe le filtre et sont ensuite signalé par des fragiles. Typiquement "c’était plus drôle quant on leur jetait des cacahuètes”, peut être signalé mais le bot devinera pas.

Ah putain non c’est peut être à cause de ma pdp Joseph Mengele ! Fait chier.
  • 1

Données du topic

Auteur
SirPaillasse26
Date de création
10 juillet 2024 à 13:36:40
Date de suppression
11 juillet 2024 à 20:35:00
Supprimé par
Auteur
Nb. messages archivés
8
Nb. messages JVC
6
En ligne sur JvArchive 351