Topic de GasconNegue :

Qui ici parle une langue régionale?

Le 20 janvier 2024 à 23:59:43 :
Varois perso

Talk un peu pour voir

J'ai quelques notions d'arabe et de lingala
o m’apèli Marie soi de nîmes mas demori pas a uei demori a nice :hap:

Le 21 janvier 2024 à 00:56:47 :
o m’apèli Marie soi de nîmes mas demori pas a uei demori a nice :hap:

Berk les femmes de nîmes

dins la vida soi estudiantp pla pla :hap:

Le 21 janvier 2024 à 00:57:33 :

Le 21 janvier 2024 à 00:56:47 :
o m’apèli Marie soi de nîmes mas demori pas a uei demori a nice :hap:

Berk les femmes de nîmes

la kheyette nos existente capla de calsone

Je comprends et peux parler le ch'ti si j'en ai envie :hap:

Le 21 janvier 2024 à 00:59:28 :
Je comprends et peux parler le ch'ti si j'en ai envie :hap:

En même temps le ch'ti :rire:

Le 21 janvier 2024 à 00:59:44 :

Le 21 janvier 2024 à 00:59:28 :
Je comprends et peux parler le ch'ti si j'en ai envie :hap:

En même temps le ch'ti :rire:

C'était une langue à part entière, fut un temps, avec qu'on interdise les langues régionales :hap:

Le 21 janvier 2024 à 01:01:21 :

Le 21 janvier 2024 à 00:59:44 :

Le 21 janvier 2024 à 00:59:28 :
Je comprends et peux parler le ch'ti si j'en ai envie :hap:

En même temps le ch'ti :rire:

C'était une langue à part entière, fut un temps, avec qu'on interdise les langues régionales :hap:

Oui oui le truc est à 90% transparent mais tqt c'est une langue du même ordre que le gascon ou le basque :rire:

Aneyt, lou forum es arras de pèc é de tanot https://image.noelshack.com/fichiers/2024/03/7/1705795378-bagnul.png

De toute façon les langues régionales c'est juste du français en mode desco bac - 10

Exemple : le picard
https://pcd.wikipedia.org/wiki/Nord-Pas-Cal%C3%A9s

Ch' Nord-Pas-Calés ch'est eune anchiène région franchoése ( 1972 / 2015 ). Achteur ch'est dins l'région Heuts-d'Franche (Nord-Pas-Calés-Picardie).

Al étôt bordée au sud pèr chele région Picardie, au nord-est per chele Bergike et à l'ouest pis au nord per chele Manke et chele Mér Nord. Al étôt composée aveuc deus départemints: ch'Nord pis ch' Pas-Calés. Aveuc 326 hab/km2, al étoait parmi chés régions d'Urope chés pius dinsémint peupées.

Ale est aménistrée per un consièl régional, assisté d'un consièl économike, sochial pis invironnemintal régional (CESER) pi d'eune préfecture del région, toudis basés à Lile. Chele région, autrefos minière, al est coère grindmint industrialisée et pi al est cultivée su 75 % d' sin territoère.

Tu veux parler picard ? On te pète les dents au burin et on te donne 2 coups de masse sur la tronche, et hop ça y est tu parles picard !

Le 21 janvier 2024 à 01:03:32 :
De toute façon les langues régionales c'est juste du français en mode desco bac - 10

Exemple : le picard
https://pcd.wikipedia.org/wiki/Nord-Pas-Cal%C3%A9s

Ch' Nord-Pas-Calés ch'est eune anchiène région franchoése ( 1972 / 2015 ). Achteur ch'est dins l'région Heuts-d'Franche (Nord-Pas-Calés-Picardie).

Al étôt bordée au sud pèr chele région Picardie, au nord-est per chele Bergike et à l'ouest pis au nord per chele Manke et chele Mér Nord. Al étôt composée aveuc deus départemints: ch'Nord pis ch' Pas-Calés. Aveuc 326 hab/km2, al étoait parmi chés régions d'Urope chés pius dinsémint peupées.

Ale est aménistrée per un consièl régional, assisté d'un consièl économike, sochial pis invironnemintal régional (CESER) pi d'eune préfecture del région, toudis basés à Lile. Chele région, autrefos minière, al est coère grindmint industrialisée et pi al est cultivée su 75 % d' sin territoère.

Ce n'est absolument pas le cas de toute, et le picard est controversé concernant son appartenance ou non aux parlers centraux, va me biter du gascon, du basque, du breton, du catalan et j'en passe mon khey.

Données du topic

Auteur
GasconNegue
Date de création
20 janvier 2024 à 23:59:16
Nb. messages archivés
21
Nb. messages JVC
20
En ligne sur JvArchive 297