Twitter met combien de temps à répondre pour un déban de compte ?
Nous avons bien reçu votre réclamation concernant la suspension de votre compte. Veuillez répondre à ce message et confirmer que vous avez accès à cette adresse email. Nous procéderons alors à l'examen des informations que vous avez fournies et vous répondrons dans les meilleurs délais.
Twitter n'aime pas les personnes de droites mais adore les racistes anti-blancs communistes et anarchistes
Désolé khey
Ils t'ont baisé ne t'attends pas à une réponse
Anecdote: à l'époque ou j'avais twitter, je m'étais fais ban un fois pour un truc de merde posté plusieurs mois, ban d'une semaine qui devait se terminer comme par hasard pile poile juste après le super tuesday americain.
Sauf qu'il fallait taper un code envoyé par SMS pour activer le comtpe à rebours du deban et j'étais inscrit avec un fake numero donc impossible de rentrer le code
J'envoi un mail ou je demande si c'est possible de faire quelque chose OU SI JE DOIS RECREER UN COMPTE.
Je jure que c'est nofake, il m'ont répondu en 35 minute et on activé le compte à rebours immédiatement, j'avais jamais vu un service client aussi réactif de ma vie
Le 27 janvier 2021 à 08:00:32 Pasdepseudochef a écrit :
Le 27 janvier 2021 à 07:58:18 Le_BeauJack a écrit :
Le 27 janvier 2021 à 07:57:25 Pasdepseudochef a écrit :
On a fait des carabistouilles et on assume pas ?Même pas j'ai vraiment rien fait en plus , le pire c'est que j'ai eu aucun mail ou message sur Twitter pour indiquer mon motif de ban
J'ai rien fait je te dis , y'a aucune politique sur mon compte.
Je partage uniquement mes rendus 3D sur Blender et je fait que des trucs legit
Le 27 janvier 2021 à 08:04:14 Le_BeauJack a écrit :
On a fait des carabistouilles et on assume pas ?Même pas j'ai vraiment rien fait en plus , le pire c'est que j'ai eu aucun mail ou message sur Twitter pour indiquer mon motif de ban
Fais voir
Le 27 janvier 2021 à 08:05:13 LaFoudreAzur a écrit :
Fais voir
Va sur R34 et tu tapes method_mad dans la barre de recherche
Le 27 janvier 2021 à 08:07:18 Pasdepseudochef a écrit :
Le 27 janvier 2021 à 08:10:02 Le_BeauJack a écrit :
Voila ce que je leur ai envoyé :
''I've read the Twitter rules, including Sensitive Media Policy, and I'm not violating them.
Explicit violence --> I don't transgress it
Violent sexual behavior --> I don't transgress it
Free bloody scenes --> I don't transgress it
Hateful images --> I do not transgress it
My Twitter profile is exclusively dedicated to adult 3D content, which does not violate any of the Twitter rules.
All the characters come from totally fictional universes and are all adults in accordance with their origins.
My profile is marked as containing sensitive content and is therefore not in plain view without being aware of it.
All my Tweets are respectful and do not contain any insults to anyone.
I do not condone any illegal behavior.
I don't spam any of my 3D renders in news feeds, only people who like my content will be able to read them.
All my 3D renderings are also posted on legal sites, such as Rule 34, E-Hentai, Slushe etc... and they approve that my renderings are strictly nothing illegal, there are legal categories dedicated to each of my renderings.
My account is not more than 1 year old, I have posted an average of about 30 reviews, you can easily view all of them and see for yourself that they do not contain anything illegal.
I think I've been the victim of abusive reports from other Twitter users, who probably didn't like my last review since it's quite different from the previous ones, but again there's nothing illegal about it.
I don't deserve to be suspended because of other people's negative opinion on a render that doesn't break any Twitter rules.
My last rendering does not contain any violence or non-consensual scenes of violent sex. It comes from a fictional heroic-fantasy universe called The Witcher.
Please, take the time to study my profile and you will see that I do nothing wrong.
I've been raided by people who don't like what I do.
A lot of 3D artists on Twitter have this problem. We are victims of abusive and unfounded postponements.
My content is mainly based on transsexuals and black men in perfectly legal 3D representations made on Blender.
I have been a victim of transphobic / homophobic and racist reports.''
Le 27 janvier 2021 à 08:11:06 Pasdepseudochef a écrit :
Le 27 janvier 2021 à 08:10:02 Le_BeauJack a écrit :
Le 27 janvier 2021 à 08:12:21 Le_BeauJack a écrit :
Voila ce que je leur ai envoyé :''I've read the Twitter rules, including Sensitive Media Policy, and I'm not violating them.
Explicit violence --> I don't transgress it
Violent sexual behavior --> I don't transgress it
Free bloody scenes --> I don't transgress it
Hateful images --> I do not transgress itMy Twitter profile is exclusively dedicated to adult 3D content, which does not violate any of the Twitter rules.
All the characters come from totally fictional universes and are all adults in accordance with their origins.
My profile is marked as containing sensitive content and is therefore not in plain view without being aware of it.All my Tweets are respectful and do not contain any insults to anyone.
I do not condone any illegal behavior.
I don't spam any of my 3D renders in news feeds, only people who like my content will be able to read them.
All my 3D renderings are also posted on legal sites, such as Rule 34, E-Hentai, Slushe etc... and they approve that my renderings are strictly nothing illegal, there are legal categories dedicated to each of my renderings.
My account is not more than 1 year old, I have posted an average of about 30 reviews, you can easily view all of them and see for yourself that they do not contain anything illegal.
I think I've been the victim of abusive reports from other Twitter users, who probably didn't like my last review since it's quite different from the previous ones, but again there's nothing illegal about it.
I don't deserve to be suspended because of other people's negative opinion on a render that doesn't break any Twitter rules.My last rendering does not contain any violence or non-consensual scenes of violent sex. It comes from a fictional heroic-fantasy universe called The Witcher.
Please, take the time to study my profile and you will see that I do nothing wrong.
I've been raided by people who don't like what I do.
A lot of 3D artists on Twitter have this problem. We are victims of abusive and unfounded postponements.
My content is mainly based on transsexuals and black men in perfectly legal 3D representations made on Blender.
I have been a victim of transphobic / homophobic and racist reports.''
'Tain le pavé
Le gars n'a meme pas voulu te repondre: G pa lu
Données du topic
- Auteur
- Le_BeauJack
- Date de création
- 27 janvier 2021 à 07:54:45
- Nb. messages archivés
- 23
- Nb. messages JVC
- 22